מדיניות האתר

דרכי משלוח - 

משלוח עד הבית 35 ש"ח עד 7 ימי עסקים,
משלוח חינם מעל 399 ש"ח 

משלוח לנקודת חלוקה -  18 ש"ח 

תקנון מדיניות ביטולים + מדיניות החזרות - 

הרשמה וביצוע הזמנה

  1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח רשום באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה בהקדם וללא תקלות, יש להקפיד על מסירת כל הפרטים הנדרשים באתר במדוייק לרבות שם, כתובת, כתובת דוא”ל, מס’ טלפון ומס’ כרטיס אשראי, אחרת לא תוכל להבטיח העוסקת את מימוש ההזמנה.

  2. עם ביצוע ההזמנה על ידי המשתמש, האתר יבצע בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ורק לאחר אישור ההזמנה על ידי חברת כרטיס האשראי, הפעולה תאושר והמוצר יישלח לכתובת הלקוח.

  3. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי או BIT, לאחר ביצוע הפעולה.

  4. בעת הרשמה לאתר ולאחר ביצוע הזמנה דרך האתר, העוסקת שומרת לעצמה את הזכות לשמור את פרטי הזיהוי שהוזנו ואת קוד הזיהוי של כרטיס האשראי ולשייכם לחשבון באמצעותו בוצעה ההזמנה.

  5. בעת הוספת מוצרים לסל הקניות, העוסקת שומרת לעצמה את הזכות להעביר תזכורת ללקוח/ה אודות הסל הנטוש, באמצעות שליחת מייל לבעל החשבון.

  6. הפרטים  כפי שהוזנו בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי העוסקת יהוו ראייה חלוטה וסופית לנכונות דרך הפעולה.

  7. הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

  8. במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה. לצורך השלמת הרכישה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר בווטסאפ עם מוקד שירות הלקוחות לצורך הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה. יובהר ויודגש, פעולה תיחשב כמושלמת רק לאחר הסדרת אישור חברות האשראי לביצוע העסקה ע”י מבצע הפעולה. במקרה כאמור, ייחשבו מועדי המשלוח רק החל ממועד אישור העסקה ע”י חברת כרטיסי האשראי. לא פעל מבצע הפעולה להסדרת האישור בתוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על סירוב חברות האשראי למתן אישור לביצוע העסקה, תהיה העוסקת זכאית לבטל את ההזמנה.

  9. למען  הסר ספק, אישור פעולת הרכישה באתר כפופה להימצאות המוצר במלאי העוסקת במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה. אם לא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד לביצוע ההזמנה, לא תהא העוסקת מחוייבת במכירת המוצר, ולמבצע ההזמנה לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם למבצע ההזמנה ו/או לצד ג’. האמור הינו בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב למבצע ההזמנה כל סכום ששילם במידה ואכן שילם לעוסקת ו/או תבטל העוסקת את החיוב במידה ובוצע. יובהר, כי ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסויים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו- במצבים אלה תבוטל העסקה והרוכש מוותר בזאת על כל טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם לעוסקת על ידו.

  10. כל  לקוח יהיה רשאי להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש חדש וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. היעד האחרון למשלוח שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר העוסקת כיעד המבוקש של הלקוח.

  11. העוסקת תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, המסמכים המחייבים אושרו וניתנה הסכמת הלקוח לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות, הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח ללקוחה עדכונים באמצעות הדואר האלקטרוני, ובכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים חידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ”ב- 1982.

  1. לאחר שהוזנו פרטי התשלום בדף התשלום, יישלח אישור באמצעות הדואר האלקטרוני על  קליטת פרטי ההזמנה. אישור זה אינו מחייב את הנהלת האתר לספק את המוצרים, והוא מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו אצל הנהלת האתר בלבד.

  2. אם יתברר כי כרטיס האשראי של הלקוח אינו תקף ו/או שחברת כרטיס האשראי איננה מכבדת את העסקה, או שכל שירות תשלום אלקטרוני אחר אינה מכבדת את החיוב, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח לשם השלמת העסקה או ביטולה.

ביטולים והחזרות

  1. לקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “החוק“).

  2. בהתאם לתקנות הגנת הצרכן ומטעמי בריאות הציבור, לא יתקבלו החזרות או ביטולי עסקה עבור מוצרי טיפוח והיגיינה אישית לאחר פתיחת אריזת המשלוח המקורית. מדיניות זו חלה על הפריטים הבאים:

  • כלי עיסוי והחלקה לפנים מכל סוג, לרבות אבני גואשה, רולרים ומכשירי עיסוי חשמליים

  • מדבקות פנים טיפוליות להחלקת קמטים וטיפול בעור

  • אביזרי טיפוח המיועדים למגע ישיר עם העור

  • מוצרי קוסמטיקה וטיפוח שנפתחה אריזתם המקורית

החזרת מוצרים מקטגוריות אלו תתאפשר אך ורק במקרים הבאים:

  1. המוצר באריזת המשלוח המקורית, האריזה סגורה לחלוטין, לא נפתחה וללא כל שימוש

  2. התגלה פגם או ליקוי במוצר

  3. אי התאמה בין המוצר שהוזמן למוצר שסופק

מדיניות זו נועדה להבטיח את בריאות לקוחותינו ועומדת בקנה אחד עם תקנות משרד הבריאות והוראות החוק להגנת הצרכן.

  1. החזר כספי יינתן במקרים הבאים:

    1. תקף כאשר ערך הטובין ו/או השירות עולה על 50 ₪.

    2. כלל המוצרים – פרק זמן לביטול מיום קבלת התמורה 14 יום, כאשר בעסקה אינטרנטית ביטול עסקה תוך 14 יום מקבלת התמורה (בכפוף לסעיף 2)

    3. ביטול העסקה כרוך בדמי ביטול בשיעור 5% או בסך 100 ₪ – לפי הנמוך מביניהם, כאשר המוצרים באריזת המשלוח המקורית ובמידה ושלא נפתחו ע”י המזמין.

    4. רוכש יכול לבטל הזמנה של מוצר בטרם נשלחה על ידי העוסקת וזאת ללא חיוב נוסף. עם ביטול ההזמנה יוחזרו לרוכש הכספים ששילם בגינה.

  2. מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק ממבצע והלקוח הביע עניין להחזירם – ההחזרה תתאפשר עד 7 ימי עסקים מיום קבלת התמורה.

  3. החזר כספי לאחר שהמוצר נשלח ללקוח, יזוכה הלקוח אך ורק לאחר קבלת הסחורה אצל העוסקת וזאת לאחר שיצר המזמין קשר עם העוסקת לצורך זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה. אם בוצע התשלום על ידי אשראי ו/או BIT, ההחזר הכספי יבוצע עד חודש לאחר ביצוע העסקה.

  4. החזר כספי בגין ביטול עסקה יבוצע בכפוף לתנאים הבאים:

  1. ההחזר הכספי יתבצע רק לאחר שהמוצר התקבל בחזרה במשרדינו ונבדק על ידינו ולא נפתחה אריזת המשלוח המקורית.

  2. הלקוח יישא בכל עלויות המשלוח הכרוכות בעסקה:

    • עלות המשלוח המקורי (משלוח לבית הלקוח)

    • עלות משלוח ההחזרה (החזרת המוצר למשרדינו)

  3. סכום ההחזר יכלול את מחיר המוצר בניכוי עלויות המשלוח (הלוך וחזור)

לתשומת לבכם: המוצר צריך להישלח אלינו באריזתו המקורית, כשהוא שלם ולא נעשה בו שימוש. האחריות על המשלוח חזרה אלינו, כולל ביטוח המשלוח במידת הצורך, חלה על הלקוח.

  1. לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים, קופונים ושוברי מתנה.

  2. לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא הוחזרו באריזתם המקורית ונפתחו ע”י המזמין.

  3. זכות הביטול לא תחול בטובין שעל פי דין לא חלה לגביהם זכות ביטול, כאמור בתקנות ביטול עסקה תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א – 2010.

  4. לקוח המבקש לבטל עסקה, חייב להציג לעוסק חשבונית או סרט קופה או פתק החלפה, המעידים על עצם ביצוע העסקה עם העוסק.

  5. ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב לעוסקת בלבד, באמצעות מייל ו/או באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות של העוסקת בווטסאפ.

  6. החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, כפופה לזכותה של העוסקת לתבוע את נזקיה בשל כך.

  7. על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

  8. העוסקת תהיה בעלת שיקול הדעת הבלעדי למצבו של המוצר המוחזר.

  9. בכפוף לאמור לעיל בסעיף זה, העוסקת תכבד הוראת ביטול של הזמנת מוצר אשר טרם הוחל ביצורה.

  10. העוסקת תהא רשאית לבטל עסקה ו/או מכירה כולה או חלקה:

    1. במקרה ונפלה בהצעה טעות חריגה וברורה על פניה, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.

    2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהמשתמשים להשתמש באתר באופן תקין.

    3. במקרה של כוח עליון.

    4. המוצר אזל מהמלאי.

    5. הודעה על ביטול המכירה תימסר ללקוח בטלפון ו/או בכתב לכתובת המייל אותה ציין הלקוח בעת ההרשמה למכירה. במקרה זה, תבוטל ההזמנה והעוסקת תימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך או תשיב לך כל סכום ששולם בגין המוצר, ככל ששולם. למעט בגין השבת סכום העסקה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה, מכל מין וסוג, כלפי העוסקת בגין ביטול העסקה כאמור בסעיף זה.

אספקת/הובלת המוצרים

  1. העוסקת תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על הלקוח באתר לכתובת בישראל, שהוקלד בעת הזמנת המשלוח, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.

  2. העוסקת תפעל כדי לספק את המוצרים בהתאם לתנאי האספקה ובתמורה לדמי משלוח הנקובים בדף המכירה ומתחייבת לספק רק מוצר אשר שולם במלואו.

  3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, העוסקת רשאית להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש.

  4. מובהר בזאת כי העוסקת עושה מאמצים לספק במועד מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 ימי עסקים במועד האספקה הקבוע בדף המכירה למוצר, ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.

  5. זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג).

  6. בעת אספקת המוצר, רשאית העוסקת לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי שובר כתנאי למסירה המוצר.

  7. במקרה של אספקת מוצר הדורשים רישום על פי כל דין, יבוצע הרישום על שם הלקוח שנרשם למכירה ובהתאם לפרטים כפי שנמסרו על ידו בעת ההרשמה באתר.

  8. במקרה שהלקוח הסכים על איסוף עצמי והובלה, יהיה זה על אחריותו הבלעדית לכל נזק שייגרם הן מהובלה והן מהרכבה לרבות האמור להלן, והוא פוטר בזאת את העוסקת מכל אחריות לכך. למען הסר כל ספק, איסוף עצמי ייעשה אך ורק במשרדיה של העוסקת.

  9. העוסקת לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

    1. כוח עליון לרבות מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע.

    2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה ו/או הבלת המוצרים.

    3. כל סיבה שאינה בשליטת העוסקת.

    4. כל סיבה הקשורה למבצע השליחות.

  10. יתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן.

משלוחים והחזרות

  1. משלוח המוצרים יהיה בכפוף לתשלום דמי משלוח כמפורט באתר.

  2. בדואר רשום - מול חברת דואר ישראל 

  3. במשלוח עד הבית - השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו.